Retourneren
Niet volledig tevreden met je aankoop of wil je iets ruilen?
Hier vind je hoe je kunt retourneren/ruilen.
Artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Neem contact met ons op via mail/whatsapp/contactformulier en wij mailen het retourformulier.
Zorg er alsjeblieft voor dat de artikelen die je retourneert aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De artikelen zijn voorzien van de originele labels en zitten voor zover mogelijk in de originele verpakking.
- De artikelen dienen compleet te zijn, niet gebruikt en onbeschadigd (het passen van kleding zoals je dat in de winkel zou doen, zien wij natuurlijk niet als gebruikt).
- Vergeet niet je retourformulier bij de retourzending te voegen, zodat wij weten dat de bestelling van jouw komt. Retourzendingen waar geen gegevens bijgevoegd zijn, kunnen wij namelijk niet verwerken.
Wie betaalt de kosten van mijn retourzending?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je blijft verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Mansies. Indien u artikelen binnen de gestelde termijn retourneert, krijgt je het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.
Het artikel dat ik geleverd heb gekregen is niet het juiste!?
Mocht het voorkomen dat wij u een verkeerd artikel leveren, dan verzoeken wij je een e-mail naar info@mansies.nl te sturen met daarin je webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.
Wat is het retouradres?
Je kunt het artikel terug sturen naar het volgende adres:
Mansies
Capellesloot 10
1602 HS Enkhuizen
Ik heb een beschadigd of incompleet artikel ontvangen. Wat nu?
Ondanks dat wij ons uiterste best doen om elke bestelling netjes en compleet te leveren, kan het toch gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.
Mocht het voorkomen dat wij je een beschadigd of incompleet artikel leveren, dan verzoeken wij je zo snel mogelijk een e-mail (het liefst met foto van de klacht) naar info@mansies.nl te sturen, met daarin uw webshop-ordernummer en het artikelnummer van het betreffende artikel. Wij zullen dan z.s.m. voor een oplossing zorgen.